تبلیغات
معرفی بهترین سایت ها - مطالب خرداد 1396
 
معرفی بهترین سایت ها
بهترین سایت در هر زمینه ای را از ما بخواهید.
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : صد سو
مطالب اخیر
نویسندگان

تولید الکتروموتور وژنراتور ومراحل مختلف کار با دستگاه CNC شرکت ماشین های الکتریکی جوین(جمکو)

  • تولید الکتروموتور وژنراتور ومراحل مختلف کار با دستگاه CNC شرکت ماشین های الکتریکی جوین(جمکو)
    تولید الکتروموتور وژنراتور ومراحل مختلف کار با دستگاه CNC شرکت ماشین های الکتریکی جوین(جمکو) دسته: کارآفرینی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 150 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 55

    شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین(جمکو)از شرکت های تابع سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران می باشد که در سال 1369 به منظور رفع نیاز صنایع مختلف در زمینه ماشین های الکتریکی تاسیس گردیداین کارخانه در زمینی به مساحت 250 هکتار با زیر بنایی حدود 6000 متر مربع و با 8 کارگاه تولیدی ساخته شده است

    قیمت فایل فقط 14,000 تومان

    خرید

    وظیفه کاری و زمان در یک سال................ 8

    محاسبه زمان استاندارد تولید ......................... 8

    محاسبه ضریب عملکرد................................ 8

    برآورد تعداد ماشین های مورد نیاز.................. 9

    تعیین ضریب عملکرد ماشین............... 10

    فصل دوم:

    طرح ایجاد كارخانه جمكو................. 12

    فصل سوم:

    معرفی موضوع كارآموزی..................... 16

    مراحل ساخت الكتروموتور.................. 16

    فصل چهارم:

    شرح مراحل مختلف انجام موضوع كارآموزی.....19

    گزارش سالن 160..................... 19

    فرآیند تولید ورقه های استاتورورتور فریم سایز 180،200.... 19

    تكنولوژی تولید فریم سایز 200،180............ 19

    مراحل ساخت ورقه های استاتور و رتورفریم سایز 280،250،225.. 20

    تولید صفحات انتهایی و مراحل ساخت بست............. 21

    گزارش سالن 170 ................................. 21

    ساخت هسته رتور قفس سنجابی به شیوه ریخته گری...... 21

    ساخت قالبهای رتورواستاتور....................... 24

    ماشین های  CNC ................................... 25

    گزارش سالن 130.................... 26

    نقشه موقعیت،مشخصات و کاربرد دستگاه ها (کارگاه 130)..28 

    گزارش سالن 120................................ 31

    جایگذاری فشار قوی و عایق كاری VPI.............. 33

    كارگاه مونتاژ فشار ضعیف و سالن جایگذاری سیم پیچ های فشار ضعیف. 33

    بررسی تست ها .................................. 35

    خط رنگ ................................... 39

    فصل پنجم:

    تصاویر و دستگاه های CNC.................................. 41

    برنامه نویسی و اپراتوری دستگاه CNC..................... 44

    مراحل روشن نمودن دستگاه..................46

    مراحل خاموش نمودن دستگاه............... 47

    مراحل اجرای برنامه هایی که از قبل نوشته شده ودر حافظه ذخیره شده.. 49

    مراحل توقف برنامه در حین اجرای برنامه.......... 50

    درباره کلیدهای دستگاه CNC..................51

    برنامه نویسی ....................................... 54

    برنامه ماشین کاری............................... 55

    مقدمه:

    شرکت صنایع ماشین های الکتریکی جوین(جمکو)از شرکت های تابع سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران می باشد که در سال 1369 به منظور رفع نیاز صنایع مختلف در زمینه ماشین های الکتریکی تاسیس گردید.این کارخانه در زمینی به مساحت 250 هکتار با زیر بنایی حدود 6000 متر مربع و با 8 کارگاه تولیدی ساخته شده است.شرکت جمکو بواسطه کادر متخصص و مجرب خود وتجهیزات و ماشین آلاتی که در اختیار دارد امکان طراحی، ساخت،تست وتعمیر انواع الکتروموتور و ژنراتور در ایران را دارا می باشد تولیدات جمکو شامل انواع الکتروموتورهای 3فاز صنعتی از 15 کیلو وات به بالا مطابق با استاندارد iec  می باشد وکلیه تست های لازم طبق استاندارد های معتبر جهانی و با تجهیزاتی پیشرفته امکان می پذیرد.تولیدات شرکت جمکو با ظرفیت 1200 مگاوات در سال معادل 12680 دستگاه الکتروموتوروژنراتور می باشد

    قیمت فایل فقط 14,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : تولید الکتروموتور , ژنراتور , مراحل مختلف کار با دستگاه CNC شرکت , ماشین های الکتریکی جوین , جمکو





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

دانلود پاورپوینت حفاظت كاتدی





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

دانلود چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مقایسه سلامت روان دانش آموزان پسر دبیرستانی ورزشکار و غیر ورزشکار مدارس شبانه روزی 75 صفحه(فصل دوم)

  • دانلود چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مقایسه سلامت روان دانش آموزان پسر دبیرستانی ورزشکار و غیر ورزشکار مدارس شبانه روزی 75 صفحه(فصل دوم)
    دانلود چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مقایسه سلامت روان دانش آموزان پسر دبیرستانی  ورزشکار و غیر ورزشکار مدارس شبانه روزی 75 صفحه(فصل دوم) دسته: تربیت بدنی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 82 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 75

    دانلود چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مقایسه سلامت روان دانش آموزان پسر دبیرستانی ورزشکار و غیر ورزشکار مدارس شبانه روزی 75 صفحه(فصل دوم)

    قیمت فایل فقط 29,900 تومان

    خرید

    دانلود چارچوب نظری و پیشینه تحقیق مقایسه سلامت روان دانش آموزان پسر دبیرستانی  ورزشکار و غیر ورزشکار مدارس شبانه روزی 75 صفحه(فصل دوم)

    فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه

    2-1- مفهوم سلامت روان......................... 14

    2-2- تاریخچه بهداشت روان..................... 15

    2-3- تعاریف سلامت روان........................ 17

    2-4- سلامت روان از دیدگاههای مختلف............ 18

    2-5-سلامت روانی از نظر مکاتب مختلف............ 19

    2-5-1- مکتب زیست گرایی..................... 19

    2-5-2- مکتب رفتار گرایی.................... 20

    2-5-3-مکتب روانکاری........................ 20

    2-5-4-مکتب انسانگرایی...................... 21

    2-5-5-مکتب بوم شناسی....................... 21

    2-6- اصول سلامت روانی......................... 21

    2-7- اهداف ایجاد سلامت روان................... 24

    2-7-1- پیشگیری اولیه....................... 25

    2-7-2- پیشگیری ثانوی(درمان)................ 25

    2-7-3- پیشگیری ثالث........................ 26

    2-8- سلامت روان و نوجوانی و مدرسه............. 26

    2-9-  بزرگی مسأله سلامت روان................. 28

    2-10-  اهداف عمومی تربیت بدنی در وزارت آموزش و پرورش   30

    2-11- اهداف اختصاصی تربیت بدنی در آموزش و پرورش    31

    2-12- اصول تدریس تربیت بدنی در آموزش و پرورش. 31

    2-13- در تدریس درس تربیت بدنی اصول ذیل باید مورد توجه قرار گیرد 32

    2-14- خصوصیات رشد و اهداف تخصصی تربیت بدنی در مقطع متوسطه  32

    2-15- ویژگی­های عمومی پسران................... 33

    2-16- دسته بندی رشته ­های ورزشی............... 34

    2-17- اصول روانی انتخاب فعالیت­های ورزشی...... 34

    2-18- ویژگی­های ورزش.......................... 35

    2-19- فواید ورزش............................. 36

    2-20- سه حیطه کسب سلامتی...................... 37

    2-20-1- اهداف جسمانی (فواید جسمانی)........ 37

    2-20-2- اهداف روانی (فواید روانی).......... 38

    2-20-3- اهداف اجتماعی(فواید اجتماعی)....... 39

    2-21- چرا ورزش می­کنیم؟....................... 40

    2-21-1- کنترل وزن.......................... 40

    2-21-2- کاهش خطر بیماریهای قلبی_عروقی...... 40

    2-21-3- کاهش فشار روانی و افسردگی.......... 41

    2-21-4- لذت بردن........................... 41

    2-21-5- ایجاد عزت نفس...................... 41

    2-21-6- مشارکت در امور اجتماعی............. 41

    2-22- چرا ورزش نمی­کنیم؟...................... 42

    2-23- اساسنامه‌ مدارس‌ شبانه‌­روزی‌............... 43

    2-24- دستورالعمل اجرایی مدارس شبانه­روزی...... 48

    2-25-  پژوهشهای پیشین........................ 52

    فهرست منابع

    منابع فارسی................................. 94

    منابع انگلیسی............................... 100

    پیش از پرداختن به تعریف سلامتی روانی لازم است به یک نکته اشاره نماییم. سه واژه­ «بهداشت روانی» و«سلامت روانی» و « بهزیستی روانی» اگر چه دارای معانی متفاوتی هستند، ولی در مواردی بجای یکدیگر به کار می­روند (هرشنسن[1]و پاور[2]، 1988، ترجمه منشی طوسی،1374).

    سلامت یکی از مفاهیم ضروری و همواره مورد بحث دنیای پیچیده انسان است که قدمتی به بلندای هستی وی دارد. سلامتی کیفیتی از زندگی می­باشد که تعریف آن مشکل و اندازه­گیری آن نیز سخت می­باشد. متخصصان تعاریف متعددی از مفهوم سلامت ارائه کرده­اند اما همه آنها به­طور مشترك مسؤولیت درقبال وجود خود و انتخاب سبک زندگی سالم را سرلوحه مباحث خود قرار داده­اند و همه آنها با هدف به حداکثر رساندن توان فرد برای بهتر زیستن توجه دارند.

    برای سلامتی معانی متعددی وجود دارد هرچند کلمه سلامتی برای ما شناخته شده و دارای مفهوم مشخص است، با این وجود تعریف آن آسان نیست و برای مردم مختلف معنای متفاوتی دارد. معنای لغوی سلامتی کامل بودن، بی­عیب بودن، تندرستی و مقدس بودن است. سلامت در بُعد جسمانی و روانی معنا می­یابد، زیرا انسان به تنهایی نه جسم است و نه روان، بلکه تلفیقی از این دو عنصر می­باشد. لذا چون انسان در محیط اجتماع به سر می­برد و در اجتماع پیوسته در معرض عوامل اجتماعی و بیولوژیکی گوناگون قرار می­گیرد، نتیجه آن اختلال در سلامت روانی است. اغلب مردم از اهمیت حفظ سلامت جسمانی خود آگاهند و از روش­هایی چون ورزش منظم، تغذیه مناسب، و آزمایش­های طبی مرتب برای کسب اطمینان از سلامتی خود استفاده می­کنند، اما تنها تعداد کمی از مردم به اهمیت حفظ بهداشت روان خود واقف هستند. هر چند همه در زندگی خود فشار روانی را تجربه می­کنند و قطعاً میزان معینی از آن برای انگیزش مفید است، اما سطوح فشار روانی باید به دقت مورد بازبینی واقع شود. فشار روانی می­تواند مشکلات جسمانی (فشارخون بالا، سردرد، گردن­درد، خستگی)، تولید کند و ممکن است سرآغازی برای ناتوانی روانی در بعضی از افراد باشد. بنابراین اصطلاح سلامت روانی، اصطلاحی است که از آن برای بیان و اظهارکردن هدف خاصی برای جامعه استفاده می­شود. هر فرهنگی براساس معیارهای خاص خود به دنبال سلامت روانی است. هدف هر جامعه این است که شرایطی را که سلامت اعضای جامعه را تضمین می­کند آماده نماید. منظور از سلامت روانی، سلامت ابعاد خاصی از انسان مثل هوش، ذهن، حالت و فکر می­باشد. از طرف دیگر سلامت روانی روی سلامت فیزیکی هم تأثیر دارد. بسیاری از پژوهش­های اخیر مشخص کرده­اند که یک سری اختلال­های فیزیکی و جسمی به شرایط خاص روانی مرتبط هستند (نجات، 1378).

    2-2- تاریخچه بهداشت روان

    در حقیقت بهداشت روان را می­توان یكی از قدیمی­ترین موضوعات به شمار آورد. زیرا بیماری­های روانی از زمان­های قدیم وجود داشته، بطوری­كه بقراط در حدود 400 سال قبل از میلاد عقیده داشته كه بیماران روانی را مانند بیماری جسمی باید درمان كرد . تقریباً از سال 1930 یعنی بعد از تشكیل اولین كنگره بین المللی بهداشت روان بود كه این رشته بصورت جزئی از علوم پزشكی درآمد و سازمان­های روانپزشكی و مراكز پیشگیری دركشورهای مترقی یكی بعد از دیگری فعالیت خود را شروع كردند.

    در سال 1930 اولین كنگره بین­المللی بهداشت روان با شركت نمایندگان پنجاه كشور در واشنگتن تشكیل شد و مشكلات روانی كشورها و مسائلی از قبیل تأسیس بیمارستان­ها، مراكز درمان سرپایی، مراكزكودكان عقب مانده ذهنی و نظایر آن مورد مطالعه قرار گرفت. ولی در 18 سال بعد یعنی در سال 1948 در سومین كنگره بین المللی بهداشت روان كه در لندن تشكیل شد اساس فدراسیون جهانی بهداشت روان بنیان­گذاری شد و در همان سال این فدراسیون به عضویت رسمی سازمان یونسكو و سازمان جهانی بهداشت درآمد بطوری­كه این سازمان در ژنو نقش رهبری رسمی فدراسیون جهانی بهداشت روان را به عهده گرفت .از آن تاریخ به بعد هر سال یك جلسه بین­المللی و هر چهار سال یكبار كنگره جهانی تشكیل شده و می­شود. در نتیجه تلاش و كوشش­های پیگیر روز 18 فروردین مطابق با هفتم آوریل روز جهانی بهداشت اعلام گردیده و در سراسر جهان مسائل بهداشتی كشورها مورد بررسی قرار می گیرد .ضمناً از مسئولین بهداشتی كشورهای مختلف خواسته شده تا برنامه­های بهداشت روانی را جزو برنامه­های بهداشت عمومی قرار دهند.

    در كشور ایران نیز علیرغم آنكه از زمان محمدبن زكریای رازی و بعد، ابوعلی سینا به بیماران روانی(دیوانگان آن زمان ) توجه داشته و برای آنها از دستورات مختلف دارویی و روش­های گوناگونی همچون تلقین استفاده می­كردند، ولی بطور رسمی در سال 1366 برنامه­های روانشناسی و بهداشت روان از رادیوی ایران آغاز شد و در سال 1338 اداره بهداشت روانی در اداره كلّ بهداشت وزارت بهداری وقت، تشكیل گردید .اگرچه از سال 1319 تدریس روانپزشكی در دانشگاه تهران آغاز شده بود با قبول استراتژی P.H.C توسط جمهوری اسلامی  ایران و ایجاد شبكه­های بهداشتی درمانی، در كشور، موضوع بهداشت روان به منزله جزء نهم خدمات اولیه بهداشتی پذیرفته شد و در حال حاضر نیز از موضوعات بسیار ضروری در كشور، مورد توجه قرار دارد.

    2-3- تعاریف سلامت روان

    امروز سلامت روان توجه روزافزون محققان شاخه­های علوم را به خود جلب كرده و به تبع آن شمار قابل توجهی از پژوهش­ها را به خود اختصاص داده است. از این­روست كه می­توان در ادبیات سلامت از تعاریف متعدد با روی­آوردهایی متكثر سراغ گرفت (چاهن[3]، 2000).

    سلامتی، در واقع، داشتن تعادل کامل است. این تعادل در سه بُعد جسمانی، روانی و اجتماعی مطرح می­شود. سلامت روانی در تعریف سازمان جهانی بهداشت یک نشانه مهم در سلامت عمومی است. سلامت عمومی عبارت از حالت رفاه کامل جسمی و روانی و اجتماعی است، نه فقط فُقدان بیماری(کاپلان و سادوک[4]، 1381).

    در تعریفی دیگر، سلامت روانی، وضع روانی فرد است که احساس راحتی و آسایش کرده و در آن حالت می­تواند در اجتماع خود، به­راحتی و بدون اشکال فعالیت داشته باشد و ویژگی­های شخصی او در آن اجتماع سبب خوشنودی و رضایت خاطرش می­شود ( بهرامی و منصوری، 1383).

     ربر[5](1368) سلامت روانی را برای مشخص کردن کسی که کارکرد او در سطح بالایی از سازگاری و انطباق رفتاری است، به­کار می­برد. بر اساس تعریف حسینی، فرد سالم فردی است که در ضمن تطبیق با شرایط زمان و مکان محیط خویش، با آگاهی از فلسفه وجودی بشر، هدف ترقی و انسانی برای خود در نظر گرفته و رو به آن روان است و برای دست یافتن به آن در تلاش است، در نتیجه، افق روشنی در مقابل دارد و افکار و رفتارش برای خود و دیگران ایجاد امنیت می­کند (حسینی، 1371).  

    فرهنگ روانپزشکی کمپل[6]"سلامت روانی" را احساس رضایت و بهبود روانی و تطابق کافی اجتماعی با موازین مورد قبول هر جامعه تعریف کرده است (پورافکاری،1373). 

    کارل مننجر[7] می­گوید: سلامت روانی عبارت از سازش فرد با جهان اطرافش با حداکثر امکان به­ طوری که باعث شادی و برداشت مفید و مؤثر به طور کامل شود (میلانی­فر،1382).

    2-4- سلامت روان از دیدگاه­های مختلف

    2-4-1- از نظر آمار دانان

    كسانی كه با آمار سر وكار دارند برای تعریف افراد بهنجار از میانگین یا منحنی توضیع عمومی استفاده می­كنند و افراد جامعه را با خصوصیات افراد میانگین مقایسه می­كنند. این روش جنبه آماری دارد و فاقد جنبه­­ی بالینی و درمان است برابر این دیدگاه كسانی­كه از میانگین جامعه انحراف دارند از بهداشت روانی بهرمند نمی­باشند (احمدوند،1382). 

    2-4-2- از نظر پزشكان

    پزشكان سالم بودن را نداشتن علایم بیماری تلقی می­كنند. این استدلال در مورد برخی از بیماری­های جسمی نظیر بیماری­های عفونی ممكن است صدق كند، ولی در مورد بیماری­های روانی قابل تعمیم نیست (میلانی­فر، 1382).

    2-4-3- از نظر روانپزشكان

    اكثر روانپزشكان توانایی سازش با محیط، انعطاف­پذیری ، قضاوت عادلانه و منطقی در مواجهه با محدودیت­ها و فشارهای روانی را ملاك سلامت و تعادل روان می­دانند و هدف اصلی از درمان بیماران روانی نیز قادر كردن آنها به زندگی در خانواده و اجتماع و به اصطلاح سازش با محیط است (احمدوند، 1382).

    روانپزشكان فردی را از نظر روانی سالم می­دانند كه بین رفتار و كنترل او در برخورد با مشكلات اجتماعی تعادلی وجود داشته باشد. انسان و رفتارهای او در مجموع یك سیستم تلقی می­شود. برابر این نگرش سیستمی، عوامل متنوع زیستی انسان بر عوامل روانی اجتماعی او اثر گذاشته و برعكس از آن اثر می­پذیرد. از این­رو در بهداشت روانی آنچه مورد بحث قرار می­گیرد پدیده­هایی است كه در اطراف انسان وجود دارد و بر كل سیستم او تأثیر می­گذارند و یا از آن متأثر می­شوند (میلانی­فر، 1382).   

     2-4-4-  از نظر روانكاران  

    روانكاران كه روی شخصیت ایده­آل تكیه دارند «من»[8] را واسطه بین خواسته­های «نهاد»[9] و كنترل نظارت «من برتر»[10] دانسته و سلامت روان را میانجیگری درست و منطقی بین دو قدرت «نهاد» و «من برتر» تلقی می­كند (میلانی­فر، 1382).

    من باید بتواند بین تعارض­های نهاد و من برتر تعادل ایجاد كند و چنانچه از عهده برقراری تعادل لازم بر نیاید بهداشت روانی به هم می­خورد و شخص دچار مشكل روانی می­گردد (احمدوند، 1382). 

    2-5- سلامت روانی از نظر مكاتب مختلف

    2-5-1-  مكتب زیست گرایی

    مكتب زیست­گرایی در ...


    [1] - Hershenson

    [2] - Power

    [3] - Chauhan

    [4] - Kaplan & Sadock

    [5] - rebar

    [6] - cample

    [7] - Karl Menninger

    [8]- Ego

    [9]- Id

    [10]- Super Ego

    قیمت فایل فقط 29,900 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی نظری و پیشینه تحقیق مقایسه سلامت روان دانش آموزان پسر دبیرستانی ورزشکار و غیر ورزشکار مدارس شبانه روزی , تحقیق مقایسه سلامت روان دانش آموزان پسر دبیرستانی ورزشکار و غیر ورزشکار مدارس شبانه روزی , مبانی نظری مقایسه سلامت روان دانش آموزان پسر دبیرستانی ورزشکار , مبانی نظری و پیشینه تحقیق مقایسه سلامت روان دانش آموزان پسر دبیرستانی , پیشینه تحقی





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

پروژه کارآفرینی شركت كامپیوتری برنامه نویسی

  • پروژه کارآفرینی شركت كامپیوتری برنامه نویسی
    پروژه کارآفرینی شركت كامپیوتری برنامه نویسی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش
    دسته: طرح های توجیهی و کارآفرینی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 14 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 22

    قیمت فایل: 3,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    پروژه کارآفرینی شركت كامپیوتری برنامه نویسی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش

    مقدمه :

    دوران تكوینی تمدن انسان از نظر مورخین به مراحل گوناگون تقسیم شده است كه از میان انها چهار عنصر غارنشینی ، كشاورزی ، صنعت و الكترونیك و ارتباطات نقاط عطفی در تاریخ تمدن بشر بوجود آورده اند .

    عصرغارنشینی ، تحولات تاریخی انسان را از ابتدای خلقت تا حدود هشت هزار سال قبل از میلاد رادر بر می گرد . در ایندوران تحول چشمگیری در تاریخ بشری رخ نداده وبشر غالباً افراد مصرف كننده ای در جامعه
    بوده اند تا اینكه در نقطه ای از تاریخ حدود هشت هزار سال قبل از میلاد انقلاب كشاورزی آغاز شد و جای خود را در كره زمین با گسترش روستاها ، ایجاد زمین های زراعتی و شیوه جدید زندگی باز كرد . از سال 1750 میلادی به عبد این موج نیروی متحرك خود را از دست دادو انقلاب صنعتی عنان اختیار رال در دست گرفت و تمدن صنعتی بر برصه گیتی مسلط شد تا اینكه آن نیز به اوج خود رسید ودر دهه قبل از 1955 نقطه عطفی در تاریخ تمدن بشر بوجود آمد . دهه ای كه در آن ، كامپیوتر و بسیاری از اختراعات دیگر بوجود آمده و گسترش یافتند و بشریت یا جهش كوانتمی و یا عمیق ترین خیزش اجتماعی و خلاقانه ترین نوسازی كه جامعه به خود دیده است مواجه شد .

    تاریخچه :

    توسعه كامپیوتر برای شمارش و محاسبات ریاضی به هزاران سال قبل بر می گردد . به زمانی در حدود 600 سال قبل از میلاد مسیح ، به زمانی كه چینی ها موفق به ساخت دستگاهی به تام چرتكه شدند . دستگاهی كه بقدری از عصر خود فراتر بود كه امروزه هم كاربردهایی دارد .

    در سال 1642 بلیز پاسكال اولین ماشین حساب مكانیكی خود را اختراع نمود بعضی از اصول اساسی و مكانیزم ماشین او هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد . در سال 1953 شركت آی بی ام اولین كامپیوتر خود را با حافظه الكترومغناطیسی ساخت وشركت های سازنده دیگر از قبیل CDC ، NCR ، SRC مشغول ساخت كامپیوتر های بزرگ شدند . و چیزی نگذشت كه رقابت در ساخت كامپیوترهای الكترونیكی باعث پیشرفت های عظیمی در این تكنولوژی شد . در سال 1955 با اختراع ترانزسیتور كه به انقلاب صنعتی الكترونیك معروف است سرعت عملیات به دهها برابر ماشین های غیر ترانیزستوری می رسید .  در سال 1962 ترانزیستورهای كوچك را كوچكتر كردند و با استفاده از مدارهای یكپارچه و عناصر مغناطیسی كامپیوترهائی به بازار عرضه شد كه سرعت محاسباتی را چند صد برابر كردند .

    تولیدات و مصارف صنعتی :

    به طور عمده تولیدات در زمینه علمن كامپیوتر به دو قسمت سخت افزار و نرم افزار تقسیم بندی شده است . در قسمت نرم افزار هم می توان به عناصر برنامه نویس و كاربرها اشاره كرد . در زمینه تولیدات نرم افزار شركت های معتبری در دنیا مشغول هستند از آن جمله شركت مایكروسافت . بورند ، آلوب و شركت هایی در كشور عزیزمان مانند : مینا ، نوین گستر . در قسمت سخت افزار هم شركت هایی مانند : Philips , TVM , ACER , LG , IBM و ... مشغول به كار هستند .

    امروزه در هر مكانی برای انجام سریع و ذخیه سازی اطلاعات و كنترل دقیق از كامپیوتر استفاده می شود . مانند : كنترل كارخانه های ماشین سازی توسط كامپیوترهای بزرگ ، محاسبات ریاضی مربوط به علوم هوا و فضا ، طراحی و ... .

    فرصت های شغلی :

    در زمینه فرصت های شغلی می توان چند مثال را یادآور شد : تقریباً در 6 ماه قبل سران كشور ایتالیا بابوجود آوردن یك شبكه بزرگ در سطح این كشور موفق شدند نزدیك به دو میلیون فرصت شغلی را فراهم‌ آورند كه این یكموفقیت بزرگ محسوب می شود .

    در اوسط دهه 80 شركت IBM  باركودی مواجه شد كه تصمیم به اخراج نزدیك به 30 هزار نفر از كاركنان خود آن هم نه در كشور آمریكا بلكه از خاور دور گرفت . «نشان از كاركنان زیاد این شركت » .

    پس با بوجود آوردن موسسات كامپیوتری و شبكه ها و شركت های برنامه نویسی می توان فرصت های شغلی بسیاری بوجود آورد .

    چگونگی پیشرفت :

    كامپیوتر تنها از 3 جزء تشكیل شده است و ما تنها 2 قسمت آن را در اختیار داریمن : 1)نفت        2)شن (سیلیكون)    3)تكنولوژی ساخت

    ما قسمت اول و دوم را در اختیار داریم و از قسمت مهمتر آن
    بی اطلاعیم . حالا می توان تا حدودی مسیر پیشرفت را نشانداد . كسب هر گونه اطلاعات یعنی رسیدن به بالاترین درجه تكنولوژی چیزی كه در شرق و غرب به صورت گنجی نگهداری می شود و 2 جزء دیگر آن را از كشورهایی همچون ایران  با قیمت هایی ارزان می خرند و نوع دیگر آن را قیمت های سرسام آور به ما می فروشند .

    شاید تفاوت شركت برنامه نویسی با دیگر شركت ها این باشد كه با گرفتن تجهیزات سخت افزاری بیشتر می توان مراحل توسعه را انجام داد . یك شركت برنامه نویسی مهمتر از هر چیز احتیاج به برنامه نویسان و بازاریان نرم افزار مجرب و حرغه ای دارد .

    یك بازاریاب خوب كه در زمینه نرم افزار مشغول بازاریابی است .
    می تواند بهترین برنامه كاربرپسند را كه مورد احتیاج كاربران می باشد را برای نوشتن تحویل شركت دهد .

    یك برنامه نویس حرفه ای هم ، چنان برنامه را می نویسد كه زودترین زمان ممكن و بیشترین قابلیت رادارا باشد .

    با یك نگاه سطحی به مجموعه نرم افزارها در بازار و فروشگاههای نرم افزار می توان فهمید كه كشور ما در حاضر حرفی برای زدن در میان این صاحبان نرم افزار ندارد . اما مهمترین عامل این عقب ماندگی چیست ؟ بدون شك مهمترین عامل این عقب ماندگی نداشتن مغز متفكر می باشد . به سادگی می توان گفت كه شركت ها دارای مغز متفكر در زمینه تجارب نرم افزار
    می باشند .

    زمانی كه شركت مایكروسافت از وجود مدیرعامل 19 ساله خود و جوان متفكری سود می برد ، شركت اپل مكینتاش از جوان 22 ساله و متفكری به نام استیو جایز و ... به طور خلاصه تمام شركت های موفق دارای یك راهنمای متفكر كه نقش هسته اصلی شركت را بازی می كند سود می برد . اما فاقد این افراد می باشیم و یا بهتر بگوییم فاقد مقطع آموزشی كه پرورش استعدادهای این چنین را بر عهده بگیرند مبارزه و رقابت در سطح بین المللی همانند بازی شطرنج می مانند البته به غیر از عناوین نام برده نداشتن مرجع های مناسب در زمینه علم نرم افزار هم تا حدودی آزار دهنده می باشد .

    به طور یقین اینده تجارت نرم افزار در دست شركت هایی است كه صاحب مغزهای متفكر و برنامه نویسان حرفه ای باشد . یكی دیگر از این عوامل سرنوشت ساز حمایت قوانین یك كشور از نرم افزار و مقابله با ربایندگان نرم افزار ، ویروس نویس ها و قفل شكنان نرم افزار می باشد . چیزی كه در كشور ما جای خالی آن بوضوح احساس می شود و این در حالی است كه در كشورهایی مانند انگلیس و كانادا ما شاهد وجود دادگاههایی مخصوص در این زمینه و حتی پلیس عای مخصوص می باشیم .

    رهبر گروه

    عمل رهبران گروه می تواند در موفقیت یاعدم موفقیت پروژه نرم افزار موثر باشد . یك فرد تكنیكی و با لیاقت می تواند این نقش را بازی كند . رهبر گروه مسئول برنامه ریزی پروژه ، اجرای دقیق كار و حصول اطمینان از اجرای استانداردهای مورد نیاز . خاتمه نرم افزار در زمان معین با سرمایه گذاری تعیین شده می باشد . مدیریت حزب می تواند موفقیت پروژه را تضمین كند ، مدیریت بد یا پشتیبانی ناقص مدیریت احتمالاً منجر به تاخیر در تحویل نرم افزار شده . هزینه آن از مقدار تخمین زده شده بیشتر می شود و پروژه با شكست مواجه می شود .

    برای مثال خرابی بسیاری از پروژه های نرم افزار در دهه 1960 و اوایل 1970 مشكلات مدیریت نرم افزار را روشن ساخت .

    قیمت فایل: 3,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

پروژه کارافرینی واحد تولیدی آرد ستاره

  • پروژه کارافرینی واحد تولیدی آرد ستاره
    پروژه کارافرینی واحد تولیدی آرد ستاره در 40 صفحه ورد قابل ویرایش
    دسته: طرح های توجیهی و کارآفرینی
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 24 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 40

    قیمت فایل: 3,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    پروژه کارافرینی واحد تولیدی آرد ستاره در 40 صفحه ورد قابل ویرایش

    فهرست مندرجات:

    بخش اول: كلیات

    - مقدمه ای در مورد معرفی واحد تولیدی

    - خط مشی و اهداف كیفیتی واحد تولیدی

    - اصطلاحات و تعریفات

        بخش دوم: سازمان واحد تولیدی

    - سازماندهی واحد تولیدی و بخشهای آن و نمودار سازمانی واحد تولیدی

    - سازماندهی امور كیفیت واحد تولیدی و نمودار سازمانی بخش كیفیت

    - شرح وظایف، مسئولیتها و اختیارات مسئولان و كاركنان دخیل و مؤثر بر كیفیت بویژه مسئول و كاركنان بخش كیفیت

        بخش سوم: مستندات نظام كیفیت

    - ساختار مستندات نظام كیفیت شامل نظام نامه، روشهای اجرایی، دستورالعمل های كاری، مشخصات فنی و استانداردهای كارخانه ای، تقشه ها، كارتها و فرمهای عملیاتی و غیره

    - نحوه تهیه، بررسی، تایید، تصویب، تجدیدنظر و توزیع مستندات نظام كیفیت و چگونگی كنترل آنها

    - حفظ و نگهداری سوابق

        بخش چهارم: كنترل فرآیندهای تولیدی و عملیاتی

    - نمودار فرآیندها

    - تداركات و انبارش مواد اولیه

    - فرآوری مواد اولیه و یا ساخت و مونتاژ قطعات

    - بسته بندی محصول نهایی

    - انبارش، حمل و تحویل محصول

        بخش پنجم: بازرسی و آزمایش مواد، قطعات و محصولات

    - بازرسی و آزمایش مواد اولیه

    - بازرشی و آزمایش حین فرآیند

    - بازرسی و آزمایش محصول نهایی (آزمونهای مستمر كارخانه ای، آزمونهای نمونه ای برای تصدیق بهر ساخت (lot یا Batch)، آزمونهای فرعی برای تصدیق نمونه محصول جدید)

        بخش ششم: شناسایی، ردیابی و وضعیت بازرسی و آزمایش مواد، قطعات و محصولات
        بخش هفتم: امكانات آزمایشگاهی و كنترل تجهیزات و بازرسی، آزمون و اندازه گیری (بررسی های كاركردی  وكالیبراسیون)
        بخش هشتم: كنترل و تعیین تكلیف مواد، قطعات و محصولات نامنطبق و اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و رسیدگی به شكایات مشتریان
        بخش نهم: آموزش كاركنان
        بخش دهم: كاربرد فنون آكاری
        پیوست ها, فهرست مدارك و مستندات مرتبط نظام كیفیت و سایر ضمائم ضروری

    بخش اول: كلیات

    1-1-     مقدمه ای در مورد معرفی واحد تولیدی

    واحد تولیدی آرد ستاره به مساحت 2m7800 واقع در تهران خیابان شهید رجائی خیابان ستاره، تولید آرد خود را به ظرفیت 30 هزار تن در سال از سال 1342 شروع كرده است. محصول در دو نوع آرد ستاره درجه 2 (درصد سبوس گیری 19 درصد) و آرد سبوس گرفته (درصد سبوس گیری 13 درصد) منطبق بر استاندارد ملی به شماره 103 و 2393 به روش والسی تولید می شود. این واحد تولیدی به مدیریت عامل سید محمدرضا مرتضوی و داشتن نیروهای متخصص شامل خانم الهام عباسی مسئول كنترل كیفیت با مدرك مهندسی صنایع غذایی، آقای سید احمد حیدری مدیر تولید با مدرك شیمی و خانم ركسانا نادرنیا مدیر فنی با مدرك مهندسی مكانیك و تعداد 35 كارگر از حداكثر توان خود جهت تولید محصول با كیفیت مطلوب بهره می برد ماده اولیه و محصول در كلیه مراحل تولید و فرآوری كنترل شده و آزمایشات لازم برروی آنها در بخش میكروبی و شیمی انجام می شود.

    این كارخانه با داشتن پروانه تأسیس و بهره برداری به شمارة 4251، در تیرناه سال 1382 موفق به اخذ پروانه های ساخت محصول به شماره 17942 – آرد ستاره درجه 2 و 17943 – آرد سبوس گرفته از طرف وزارت بهداشت گردید.

    بسته بندی محصول در كیسه های پلی پروپیلنی 40 كیلوگرمی انجام شده و اتیكت كارخانه شامل اطلاعاتی مانند تاریخ تولید، نام محصول، پروانه ساخت است. گندم از طریق شركت حمل و نقل آرد و گندم ایران از طرف اداره غله و آرد استان تهارن به كارخانه منتقل و آرد تولیدی توسط همان اداره حمل می شود.

    2-1- خط مشی و اهداف كیفیتی واحد تولیدی:

    هدف تولید آرد با كیفیت منطبق با استاندارد ملی به شماره های 103 و 2393 و در آینده تولید آرد نول می باشد. از طرفی با توجه به رذشد روزافزون جمعیت و افزایش تقاضا به موضوع افزایش ظرفیت تولید به موازات بهبود كیفیت و كاستن از ضایعات تولید نیز توجه شده است. به منظور افزایش رضایت مندی كاركنان و در نهایت ارائه كار مفید و تولید بی نقص، سازمان تولیدی سعی در برآوردن نیازهای واقعی آنها دارد. از تمام توان به كار گرفته می شود تا كلیه پرسنل در سطح خود آموزش های مداوم و پیگیر لازم را ببیند.

    در نهایت مدیریت ارشد از كلیه اهداف فوق حمایت و تعهد می كند تا تمامی پرسنل آنرا درك و اجرا كنند.

    3-1- اصطلاحات و تعریفات:

    آرد ستاره درجه 1: آرد با درجه استخراج 5/78 درصد – خاكستر بین (700/0- 581/0)

    آرد تاره درجه 2: آرد با درجه استخراج 81 درصد – خاكستر بین (860/0 – 701)

    آرد سبوس گرفته (معمولی): آرد با درجه استخراج 87 درصد – خاكستر بین (4/1-861/0) درصد

    كیفیت: (Quality) میزان برآورده شدن نیازمندی ها توسط مجموعه ای از ویژگیهای ذاتی (نیاز توسط استاندارد، مشتری یا خود سازمان مشخص می شود)

    كنترل كیفیت: Quality Control: بخشی از مدیریت كیفیت كه بر برآورده كردن الزامات و یا خواسته های مربوط به كیفیت تمركز دارد.

    تضمین كیفیت: بخشی از مدیریت كیفیت كه بر ایجاد اطمینان از اینكه الزامات و خواسته های مربوط به كیفیت برآورده خواهد شد تمركز دارد.

    خط مشی كیفیت: مقاصد و جهت گیری سازمان در رابطه با كیفیت كه رسماً توسط مدیریت اعلام شده باشد.

    روش اجرایی كاربرد فنون آماری:

    واحد Q.C به همراه آزمایشگاه ضمن شناسایی نوع فعالیت هایی كه این فنون در آنها كاربرد دارند نسبت به جمع آویر اطلاعات و داده های اطلاعاتی و سپس تهیه برگه ثبت داده ها، هیستوگرام، نمودار (پارتو، علت و معلول، تمركز نقص، پراكندگی و یا كنترل) بسته به نوع نیاز و نوع بررسی اقدام می كند.

    مدیر كنترل كیفی با ارزیابی و بازنگری آنها در صورت مشاهده عدم تطابق، دستور توقف تولید و رفع عیب و پیگیری آن را می دهد. در این راستا با توجه به نیاز و در صورت لزوم فنون آماری توسط واحد Q.C از طریق برنامه ریزی های مستمر توسعه می یابند.

    روش اجرایی كنترل اقلام نامنطبق:

    وضعیت محصول از نظر بازرسی و آزمون به طرق مناسب مشخص می شود به طوری كه انطباق یا عدم انطباق محصول با توجه به بازرسی ها و آزمون های انجام گرفته مشخص شود. كنترل محصول نامنطبق شامل مراحل زیر است:

    1- شناسایی: شناساسی محصول نامنطبق در كنترل محصول ورودی، حین فرایند و نهایی صورت می پذیرد. این مرحله توسط آزمایشگاه Q.C پس از انجام آزمایشات لازم تشخیص داده می شود.

    -4- بسته بندی محصول نهایی:

    - هدف: حفاظت ماده بسته بندی (كیسه PP) از محصول تولیدی در برابر صدمات فیزیكی، شیمیایی یا میكروبی.

    دامنه كار: ماده بسته بندی (كیسه PP) جهت بسته بندی ئو نوع آرد استفاده می شود.

    مسئولیت: نوع و جنس كیسه قبلاً توسط كارشناسان اداره استاندارد و از روی استانداردهای لازم قبلاً تعیین شده است بنابراین تقاضای خرید كیسه های با ویژگی هایی منطبق با استاندارد به مدیرعامل داده شده است بنابراین تقاضای خرید كیسه های با ویژگی هایی منطبق با استاندارد به مدیر عامل داده می شود و بعد از موافقت ایشان به مسئول تداركات و از آنجا به مسئول خرید داده می شود. در هنگام دریافت، نظارت های لازم جهت انطباق خواسته با كالا انجام می شود. همچنین در بخش انبار نگهداری كیسه ها كنترل های لازم اعمال می شود تا كیسه ها احیاناً در اثر رطوبت آلوده به كپك یا میكروب نشوند.

    5-3- انبارش، حمل و تحویل محصول:

    هدف: ایجاد شرایط بهینه جهت نگهداری صحیح و مطلوب محصول بسته بندی شده به منظور جلوگیری از پایین آمدن كیفیت محصول (خدمات فیزیكوشیمیایی) و یا آلوده شدن به هرگونه آلودگی میكروبی یا كپك مخمری.

    دامنه كاربرد: جهت نگهداری محصول بسته بندی شده (آرد ستاره درجه 2 و سبوس گرفته)

    مسئولیت: با همكاری مسئول كنترل كیفیت (Q.C) و مدیر تولید و از سوی مدیریت عامل تصمیماتی اتخاذ شده كه به انبارش صحیح محصول كمك می كند.

    مف انبار به دلیل اهمیت آرد به عنوان محصول جاذب الرطوبه، سیمان شده است. دیواره ها كاملاً پوشیده از سیمان و از نظر هرگونه خلل و فرج بزرگ كه روزنه مناسبی برای ورود حیوانات خانگی به ویژه موش هستند درزبندی شده و در دفعات زمانی لازم بازرسی و كنترل می شود. درون انبار پالت های فلزی وجود دارد كه كیسه های آرد بطور منظم روی پالت چیده می شوند.

    انبار مجهز به دماسنج است تا بتوان دمای نسبی محیط نگهداری محصول بسته بندی شده را تشخیص و كنترل كرد. هواكش هایی در سقف انبار تعبیهع شده كه از ساكن ماندن هوای انبار جلوگیری می كند، یا در صورت بالا بودن دما در تابستان با ایجاد سیركولاسیون هوا، دما را به دمای مطلوب می رسانند.

    حمل آرد از طریق كامپیونهای شركت حمل و نقل آرد و گندم ایران انجام می شود كه مجهز به روكش مقاوم به رطوبت (جهت حمل و نقل با نزولات جوی) هستند.

    2-1-5: آزمایشات اختصاصی:

    1) اندازه گیری خاكستر گندم مطابق استاندارد ملی شماره 2706

    2)  اندازه گیری فیبر خام در گندم مطابق استاندارد ملی شماره 3105

    3) اندازه گیری اسیدیته چربی گندم مطابق با استاندارد ملی شماره 338

    4) اندازه گیری ضریب ته نشینی (زلنی) گندم مطابق با استانداردهای ملی شماره 3681

    5) اندازه گیری چربی گندم مطابق استاندارد ملی شماره 2862

    6) اندازه گیری Pr گندم مطابق استاندارد ملی شماره 2863

    2-5: بازرسی و آزمایش حین فرایند

    هدف: كنترل و بازرسی حین فرایند

    دامنه كاربرد: جهت بازرسی گندم پشت والس و مارپیچ های دو نوع آرد به كار برده می شود.

    مسئولیت: مسئولیت بازرسی و آزمایش بر عهده مسئول كنترل كیفیت و كارگران بخش تولید می باشد.

    از گندم پشت والس در ساعات مختلف تولید نمونه برداری می شود و ناخالصی كل، افت (مفید و غیرمفید) و رطوبت گرفته می شود. به منظور كنترل حین فرایند، عملكرد بخش بوجاری بررسی و نظارت می شود.

    در بخش انبار خواب گندم رطوبت و زمان كنترل می شود. ماحصل كلیه والس ها، فاصله بین والس ها و سرعت والس ها به منظور اطمینان از صحت انجام كار آنها كنترل می شود. جهت اطلاع از پارگی یا عدم پارگی الك ها، برروی نمونه های لوله هایی كه به مارپیچ ریخته می شوند آزمایش دانه بندی انجام می شود. از نمونه مارپیچ ها نمونه برداری می شود و آزمون رطوبت، خاكستر و دانه بندی انجام می شود. برروی چگونگی دوخت و نحوة بسته بندی و اتیكت گذاری درست برروی كیسه كنترل چشمی اعمال می شود. همچنین وزن كیسه های آرد با باسكول كنترل می شود.

    3-5- بازرسی و آزمایش محصول نهایی:

    هدف: انجام آزمونهای فیزیكوشیمایی و میكروبی به منظور اطمینان از انطباق محصول با استانداردهای شماره 103 و 2393.

    دامنه كاربرد: جهت آزمون محصول تولیدی آرد ستاره درجه 2 و سبوس گرفته

    مسئولیت انجام آزمون  بر عهدة مسئول آزمایشگاه واحد Q.C می باشد

    قیمت فایل: 3,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

پروژه کارآفرینی تاسیس آژانس مسافرتی سیر کودک

  • پروژه کارآفرینی تاسیس آژانس مسافرتی سیر کودک
    پروژه کارآفرینی تاسیس آژانس مسافرتی سیر کودک در 25 صفحه ورد قابل ویرایش
    دسته: طرح های توجیهی و کارآفرینی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 72 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 25

    قیمت فایل: 3,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    پروژه کارآفرینی تاسیس آژانس مسافرتی سیر کودک در 25 صفحه ورد قابل ویرایش


    خلاصه اجرایی (مدیریتی):

    تأسیس آژانس مسافرتی مخصوص كودكان بین 4 الی 7 سال در جهت رسیدن به آرمان های آژانس كه با تأسیس آن به طور مستقیم 15 شغل مستقیم و 50 شغل غیرمستقیم بوجود می آید.

    بخش اولیه (نمای ذهنی):

    بیان آرمان های كسب و كار:

    برای بیشتر مردم، بیكاری اوقات فراغت محسوب می شود ولی بررسی های آماری نشان داد كه آنچنان كه معلوم است كودكان بین 4 الی 7 سال تا زمانی كه به سن آموزش رسمی برسد اوقات فراغت بسیاری وجود دارد ولی به دلیل كارآمد نبودن روش های گذراندن ساعت بیكاری متداول اغلب كودكانی كه در مهد كودكها و... پرورش می یابند بعد از گذراندن این مدت نه چندان اطلاعات كافی پیدا می كنند و شاید كودكان عبوس در آینده باشند و این مهم نیازمند آن است كه اوقات كودكان به شكل تخصصی برنامه ریزی شود تا بتوان كودكانی فعال، شاداب و موفق و خودكفا در آینده داشته باشیم.

    بیان ماموریت كسب و كار:

    این آژانس با استفاده از مدیران متخصص و عوامل مدرن با توجه به نیازهای كودكان و آرمان های آن ها جامعه عمل پوشاند و نوعی اوقات فراغت جدید و مدرن و قابل پیگیری را به كودكان می آموزد كه این خود آن ها هستند كه می توانند اوقات را برنامه ریزی كرده و اجرا كنند و در این مدل كسب و كار برای كودك و افكار او ارزش قائل شده ایم.

    برنامه های مدیریتی و سازماندهی

    توصیف كسب و كار

    معرفی كسب و كار

    برنامه ریزی یك روزه برای اوقات فراغت كودكان كه به 2 صورت است 1- خانوادگی 2- مهدكودك ها و پیش دبستانی ها

    معرفی محصول یا خدمت

    طراحی و اجرای گردش یك روزه از 9 صبح الی 4 بعد از ظهر با اهداف از پیش تعیین شده از جمله دیدن از مناطق دیدنی (فرهنگی، تاریخی، شهر بازی و...) و بازی های آموزندة گروهی و... كه به رشد فكری و اجتماعی شدن كودكان كمك می كند.

    تحلیل صنعت

    صنعت گردشگری با توجه به صنعتی شدن جوامع و دوری از شادیهای سنتی قبل از نیاز به گردش و تمدد اعصاب جزء ضروری ترین وسایل زندگی همپایه با مسكن و پوشاك است و این عصر، عصر گردشگری نیز محسوب می شود.

    نقاط ضعف اساسی

    1- آشنا نبودن خانواده ها با این نوع شركت های آژانس

    2- كم اعتمادی تفكر عمومی به این صنعت در ایران و...

    نقاط قوت اساسی

    1- چون این آژانس گروهی اداره می شود تصمیمات گروهی، میزان شكست و سلیقه ای بودن نظرات را كاهش می دهد.

    2- تأكید بر نیازهای مشتریان و حمایت از آن.

    3- حمایت دولت از این طرح با مشاركت 50% یكی از سازمان های دولتی (میراث فرهنگی)

    4- تسهیل برنامه ریزی برای بهره مندی بیشتر از اوقات طرد شده ی آن ها

    تهدیدات قابل ملاحظه

    1- وجود مسائل و مشكلات این شاخه از صنعت

    2- بدی آب وهوا در روز گردش كه باعث تعطیلی آن و ضرر آژانس می شود.

    3- افزایش بهای مواد غذایی، وسایل حمل و نقل

    4- وجود رقبا و كم اعتمادی خانواده ها به این نوع برنامه ریزی

    فرصت های قابل ملاحظه

    1- پیروی از اصل تخصص كه موجب بالا رفتن توانایی و كارایی افراد می شود.

    2- وجود تنوع زیاد برای انتخاب مشتری

    3- استفاده از فناوری و مهارت های ویژه در رابطه با ارائه خدمات مربوطه

    برنامه بازار و بازاریابی

    توصیف بازار (شامل بخش بندی بازار، بازار هدف، جایگاه محصول و...)

    بازار هدف این آژانس، خانواده ها، اماكن عمومی و... است كه اصولاً از طریق معرفی تجربه كنندگان است و به نوعی مشتری درخواست دهنده است.

    تحلیل رقبا (تعداد رقبا، رقبای بالقوه، توان رقبا، موانع ورود و خروج و...)

    در این شهرستان 3 شركت آژانس مسافرتی مشغول فعالیتند كه 2 شركت ماهان و زائر فعالیت های گردشگری مذهبی دارند و آرام سیر فعالیت های گردشگری خارجی و این آژانس تنها آژانس مسافرتی داخلی یك روزه محسوب می شود و ورود و خروج به این صنعت با توجه به تخصص و شرایط است و آسان نیست.

    استراتژی بازاریابی

    1- استراتژی محصول

    همان طور كه ذكر شد امكان آن كه این خدمات مورد توجه قرار گیرد زیاد است و موقعیت خوبی می تواند داشته باشد.

    2- استراتژی قیمت

    قیمت ها اكثراً با توجه به شرایط اقلیمی و طبع افراد جامعه برنامه ریزی شده و چون هدف یك روزه است و هزینه اقامت شب جزء آن نیست هزینه ها بسیار كم خواهد بود.

    3- استراتژی مكان

    موقعیت مكانی این خدمات حومه و حداكثر 100 كیلومتری شهر است كه اصولاً فضاهای سبز و روستاهای زیبا هدف گردشگری هستند.

    4- استراتژی توزیع

    توزیع به صورت عمومی اجراء می شود و مخصوص نهاد خاصی نیست.

    5- استراتژی جذب مشتری

    1- تبلیغات 2- تجربه خود مشتری 3- كاهش قیمت 4- كیفیت گردش 5- میزان باروری آموزشی و شاد بودن آن با توجه به موقعیت سنی كودكان

    قیمت فایل: 3,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار عمل آوری و بسته بندی داروهای گیاهی

  • پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار عمل آوری و بسته بندی داروهای گیاهی
    پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار عمل آوری و بسته بندی داروهای گیاهی در 13 صفحه ورد قابل ویرایش
    دسته: طرح های توجیهی و کارآفرینی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 44 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 13

    قیمت فایل: 3,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار عمل آوری و بسته بندی داروهای گیاهی در 13 صفحه ورد قابل ویرایش

    1-  كلیات و معرفی طرح :

    هدف از اجرای این طرح ، تولید / ارایه خدمات :

    خدمت وعرضه بهینه گیاهانه دارویی و سالم سازی داروها با قیمت مناسب یكنواختی اجناس و ارائه آن جهت داروخانه های گیاهی .

    خرید مستقیم از كشاورز و كوتاه نمودن دسته واسطه ها و ارائه بصورت یك فروشگاه زنجیره ای در شهر و شهرستانهای نیازمند

    3-  شرح فرآیند (روش تولید / روش ارایه خدمات ) :

      شرح اولیه :

    ضمن توضیح در مورد گیاهان و خواص محصولها ررده بندی نیازهای

    4-  مجوزات قانونی مورد نیاز :

    جواز تاسیس از وزارت صنایع

    پروانه بهره برداری از وزارت بهداشت

    5-  معرفی و ویژگی های محل اجرای طرح :

    آدرس :

    مشخصات محل اجراء طرح :

    جهت اجراء طرح مكانی به مساحت    1000     متر مربع و زیر بنای    600 متر

    شامل :  500 متر سالن تولید –  100 متر فضای اداری و دفتری

    دارای برق ، آب و گاز و      2    خط تلفن در نظر گرفته شده است كه بصورت ششدانگ    اجاره    در اختیار مجری

     طرح قرار دارد .

    میزان اجاره ماهیانه :  000/000/000/4            مبلغ رهن محل اجراء طرح : -000/000/000/50 ریال

    دلایل انتخاب محل فوق جهت اجراء طرح :

    شهرك صنعتی

    ویژگیها و مشخصات و نوآوری محصول / خدمات :

         13- زمانبندی اجرای طرح :       

    1-    آماده سازی محل اجرای طرح :              10روز                            ماه / روز .

    2-    خرید ماشین آلات و تجهیزات :           20روز                              ماه / روز .

    3-    نصب و راه اندازی ماشین آلات :         20 روز                          ماه / روز .

    4-    جذب و استخدام نیرو :                      30روز                          ماه / روز .

    5-    آموزش نیروی انسانی :                      15روز                          ماه / روز .

    6-    بازاریابی و تبلیغات :                          60 روز                        ماه / روز .

    7-    تولید آزمایشی (فقط طرحهای تولیدی) 10روز                     ماه / روز .

    8-    بهره برداری كامل طرح .                   50روز

    1-    مشتریان و بازارهای هدف : عطاری ها و سوپر ماركتها

    2-    نحوه توزیع و فروش محصول / خدمات : میتقیم و غیر مستقیم

       3-    بررسی رقبا : رقبای این رشته شاملشركتهای بسته بندی و عمل آوری محصولات گیاهی می باشد

       نقاط قوت رقبا : تكنولوژی روز دستگاهها ی مدرن

      نقاط ضعف رقبا : ضعف مدیریت و اجناس نامرغوب

    دلایل انتخاب كالا یا خدمات طرح  توسط مشتری : رعایت بهداشت قیمت مناسب زیبایی محصول

    روشهای بازاریابی و تبلیغات : تبلیغات محیطی مطبوعات بروشور ها ی تبلیغاتی

    قیمت فایل: 3,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :

طرح توجیهی منبت كاری

  • طرح توجیهی منبت كاری
    طرح توجیهی منبت كاری در 15 صفحه ورد قابل ویرایش
    دسته: طرح های توجیهی و کارآفرینی
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 36 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 15

    قیمت فایل: 3,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    طرح توجیهی منبت كاری در 15 صفحه ورد قابل ویرایش

    موضوع فعالیت طرح: منبت كاری

    مدیر طرح:  

    محل فعالیت: مشهــد

    اشتغال طرح: 13 نفــر

    كل سرمایه گذاری طرح: 466/420/1 هزار ریال

    سرمایه ثابت:                400/238/1 هزار ریال

    سرمایه در گردش:         066/182  هزار ریال

    تسهیلات پیشنهادی:     000/500 هزار ریال

    نقطه سر به سر:             038/445 هزار ریال

    دوره برگشت سرمایه:    10  ماه

    مقدمه:

                    واژه منبت به معنای كنده كاری روی چوب است كه سابقه ای دیرینه دارد، شاید بتوان آغاز تاریخ منبت كاری را زمانی دانست كه انسان نخستین با ابزاری برنده چوبی را تراشیده است.

                    منبت كاری از قدیم روی چوب در ایران مرسوم بوده است اما در كشور ما آثاری از منبت كاریهای نسبتاً قدیمی به جای مانده است كه بر روی مقبره ها و نیز میزها انجام شده است.

    پاره ای از این آثار 900 تا هزار سال اقامت دارد، كهنترین درب چوبی منبت كاری شده در حال حاضر در شهر اكبرآباد هندوستان می باشد. در موزه های ایران چند درب متعلق به قرنهای چهارم و پنجم هجری موجود است.

                    ابزار كار منبت كاری بصورت سنتی عبارت اند از: مغار، سوهان، چوب ساب، چكش، روغن دان، گیره و در حال حاضر با توجه به وارد شدن تكنولوژی از سه كاره، اره فلكه، چرخ پوست و غیره جای ابزار سنتی را گرفته است.

                    روش منبت كاری در ابتدا فرم اولیه ایجاد می گردد و پس از پیاده نمودن طرح بر روی چوب بوسیله كاربن، فرم اولیه چوب را بر روی گیره های مخصوص بسته و زمینه طرح را با ابزار كنده كاری میكنند چنانچه طرح بصورت برجسته ایجاد شود. پس از پایان طرح مذكور سمباده كاری شده و سپس روغنكاری و پلی استركاری می شود.

                    انواع منبت عبارتنداز: نقش برجسته ای كه از سطح كار پایین تر باشد، نقش برجسته ای كه از سطح كار پایین تر باشد، نقش برجسته ای كه از سطح كار بالاتر باشد، نقش برجسته ای كه بصورت مجسمه و پیكره می باشد.

    شرح سرمایه گذاری: الف: سرمایه ثابت

    1-   زمین 400 متر مربع به ارزش 250/1 هزار ریال، قیمت كل 000/500 هزار ریال

    2-   ساختمان 300 متر مربع به ارزش 1200 هزار ریال، قیمت كل 000/360 هزار ریال

    3-   محوطه سازی 100 متر مربع به ارزش 300 هزار ریال قیمت كل 000/30 هزار ریال

    4-   تأسیسات (شامل سیستم های حفاظتی و تهویه مطبوع و ...)، قیمت كل 000/40 هزار ریال

    3- ماشین آلات و تجهیزات تولید                                          (ارقام به هزار ریال)

    محاسبات هزینه تسهیلات مالی

    تسهیلات سرمایه ثابت:

    مبلغ 100/443 هزار ریال با شش ماه ئوران مشاركت و 6 سال

    فروش اقساطی جهت سرمایه گذاری ثابت          14%

    سود دوران مشاركت                                  017/31     هزار ریال

    اصل و سود دوران مشاركت                          117/474   هزار ریال

    سود دوران فروش اقساطی                           826/203   هزار ریال

    كل سود تسهیلات سرمایه ثابت                     843/234   هزار ریال

    سود سالیانة تسهیلات سرمایه ثابت                 140/39     هزار ریال

    سهم سالیانه اصل تسهیلات                         850/73    هزار ریال

    تسهیلات سرمایه در گردش:

    مبلغ 900/56 هزار ریال با شش ماه دوران مشاركت و

    3 سال فروش اقساطی جهت سرمایه در گردش     14%

    سود دوران مشاركت                                  983/3     هزار ریال

    اصل و سود دوران مشاركت                          883/60   هزار ریال

    سود دوران فروش اقساطی                           087/13     هزار ریال

    كل سود تسهیلات سرمایه در گردش               070/17     هزار ریال

    سود سالیانه سرمایه در گردش                       690/5     هزار ریال

    سهم سالیانه اصل تسهیلات                         967/18     هزار ریال

    قیمت فایل: 3,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :