تبلیغات
معرفی بهترین سایت ها - معرفی و دانلود فایل کامل پروژه کارآفرینی تاسیس آژانس مسافرتی سیر کودک
 
معرفی بهترین سایت ها
بهترین سایت در هر زمینه ای را از ما بخواهید.
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : صد سو
مطالب اخیر
نویسندگان

پروژه کارآفرینی تاسیس آژانس مسافرتی سیر کودک

  • پروژه کارآفرینی تاسیس آژانس مسافرتی سیر کودک
    پروژه کارآفرینی تاسیس آژانس مسافرتی سیر کودک در 25 صفحه ورد قابل ویرایش
    دسته: طرح های توجیهی و کارآفرینی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 72 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 25

    قیمت فایل: 3,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    پروژه کارآفرینی تاسیس آژانس مسافرتی سیر کودک در 25 صفحه ورد قابل ویرایش


    خلاصه اجرایی (مدیریتی):

    تأسیس آژانس مسافرتی مخصوص كودكان بین 4 الی 7 سال در جهت رسیدن به آرمان های آژانس كه با تأسیس آن به طور مستقیم 15 شغل مستقیم و 50 شغل غیرمستقیم بوجود می آید.

    بخش اولیه (نمای ذهنی):

    بیان آرمان های كسب و كار:

    برای بیشتر مردم، بیكاری اوقات فراغت محسوب می شود ولی بررسی های آماری نشان داد كه آنچنان كه معلوم است كودكان بین 4 الی 7 سال تا زمانی كه به سن آموزش رسمی برسد اوقات فراغت بسیاری وجود دارد ولی به دلیل كارآمد نبودن روش های گذراندن ساعت بیكاری متداول اغلب كودكانی كه در مهد كودكها و... پرورش می یابند بعد از گذراندن این مدت نه چندان اطلاعات كافی پیدا می كنند و شاید كودكان عبوس در آینده باشند و این مهم نیازمند آن است كه اوقات كودكان به شكل تخصصی برنامه ریزی شود تا بتوان كودكانی فعال، شاداب و موفق و خودكفا در آینده داشته باشیم.

    بیان ماموریت كسب و كار:

    این آژانس با استفاده از مدیران متخصص و عوامل مدرن با توجه به نیازهای كودكان و آرمان های آن ها جامعه عمل پوشاند و نوعی اوقات فراغت جدید و مدرن و قابل پیگیری را به كودكان می آموزد كه این خود آن ها هستند كه می توانند اوقات را برنامه ریزی كرده و اجرا كنند و در این مدل كسب و كار برای كودك و افكار او ارزش قائل شده ایم.

    برنامه های مدیریتی و سازماندهی

    توصیف كسب و كار

    معرفی كسب و كار

    برنامه ریزی یك روزه برای اوقات فراغت كودكان كه به 2 صورت است 1- خانوادگی 2- مهدكودك ها و پیش دبستانی ها

    معرفی محصول یا خدمت

    طراحی و اجرای گردش یك روزه از 9 صبح الی 4 بعد از ظهر با اهداف از پیش تعیین شده از جمله دیدن از مناطق دیدنی (فرهنگی، تاریخی، شهر بازی و...) و بازی های آموزندة گروهی و... كه به رشد فكری و اجتماعی شدن كودكان كمك می كند.

    تحلیل صنعت

    صنعت گردشگری با توجه به صنعتی شدن جوامع و دوری از شادیهای سنتی قبل از نیاز به گردش و تمدد اعصاب جزء ضروری ترین وسایل زندگی همپایه با مسكن و پوشاك است و این عصر، عصر گردشگری نیز محسوب می شود.

    نقاط ضعف اساسی

    1- آشنا نبودن خانواده ها با این نوع شركت های آژانس

    2- كم اعتمادی تفكر عمومی به این صنعت در ایران و...

    نقاط قوت اساسی

    1- چون این آژانس گروهی اداره می شود تصمیمات گروهی، میزان شكست و سلیقه ای بودن نظرات را كاهش می دهد.

    2- تأكید بر نیازهای مشتریان و حمایت از آن.

    3- حمایت دولت از این طرح با مشاركت 50% یكی از سازمان های دولتی (میراث فرهنگی)

    4- تسهیل برنامه ریزی برای بهره مندی بیشتر از اوقات طرد شده ی آن ها

    تهدیدات قابل ملاحظه

    1- وجود مسائل و مشكلات این شاخه از صنعت

    2- بدی آب وهوا در روز گردش كه باعث تعطیلی آن و ضرر آژانس می شود.

    3- افزایش بهای مواد غذایی، وسایل حمل و نقل

    4- وجود رقبا و كم اعتمادی خانواده ها به این نوع برنامه ریزی

    فرصت های قابل ملاحظه

    1- پیروی از اصل تخصص كه موجب بالا رفتن توانایی و كارایی افراد می شود.

    2- وجود تنوع زیاد برای انتخاب مشتری

    3- استفاده از فناوری و مهارت های ویژه در رابطه با ارائه خدمات مربوطه

    برنامه بازار و بازاریابی

    توصیف بازار (شامل بخش بندی بازار، بازار هدف، جایگاه محصول و...)

    بازار هدف این آژانس، خانواده ها، اماكن عمومی و... است كه اصولاً از طریق معرفی تجربه كنندگان است و به نوعی مشتری درخواست دهنده است.

    تحلیل رقبا (تعداد رقبا، رقبای بالقوه، توان رقبا، موانع ورود و خروج و...)

    در این شهرستان 3 شركت آژانس مسافرتی مشغول فعالیتند كه 2 شركت ماهان و زائر فعالیت های گردشگری مذهبی دارند و آرام سیر فعالیت های گردشگری خارجی و این آژانس تنها آژانس مسافرتی داخلی یك روزه محسوب می شود و ورود و خروج به این صنعت با توجه به تخصص و شرایط است و آسان نیست.

    استراتژی بازاریابی

    1- استراتژی محصول

    همان طور كه ذكر شد امكان آن كه این خدمات مورد توجه قرار گیرد زیاد است و موقعیت خوبی می تواند داشته باشد.

    2- استراتژی قیمت

    قیمت ها اكثراً با توجه به شرایط اقلیمی و طبع افراد جامعه برنامه ریزی شده و چون هدف یك روزه است و هزینه اقامت شب جزء آن نیست هزینه ها بسیار كم خواهد بود.

    3- استراتژی مكان

    موقعیت مكانی این خدمات حومه و حداكثر 100 كیلومتری شهر است كه اصولاً فضاهای سبز و روستاهای زیبا هدف گردشگری هستند.

    4- استراتژی توزیع

    توزیع به صورت عمومی اجراء می شود و مخصوص نهاد خاصی نیست.

    5- استراتژی جذب مشتری

    1- تبلیغات 2- تجربه خود مشتری 3- كاهش قیمت 4- كیفیت گردش 5- میزان باروری آموزشی و شاد بودن آن با توجه به موقعیت سنی كودكان

    قیمت فایل: 3,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :