تبلیغات
معرفی بهترین سایت ها - کتاب آناتومی حرکات کششی
 
معرفی بهترین سایت ها
بهترین سایت در هر زمینه ای را از ما بخواهید.
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : صد سو
مطالب اخیر
نویسندگان
دوشنبه 2 اسفند 1395 :: نویسنده : صد سو

کتاب آناتومی حرکات کششی

  • کتاب آناتومی حرکات کششی
    کتاب آناتومی حرکات کششی دسته: تناسب اندام
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: pdf
    حجم فایل: 5047 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 159

    انعطاف پذیری خوب به جهت به همراه داشتن فوائد مثبت در عضلات و مفاصل شناخته شده است این امر به محافظت در برابر آسیب یاری رسانده، در به حداقل رساندن کوفتگی عضلانی کمک کرده و کارایی را در تمامی فعالیت¬های بدنی بهبود می¬دهد افزایش انعطاف پذیری همچنین می¬تواند کیفیت زندگی و استقلال عملکرد را افزایش دهد انعطاف¬پذیری خوب به قابلیت ارتجاعی عضلات کمک ک

    قیمت فایل فقط 7,000 تومان

    خرید

    متاسفانه، انعطاف پذیری معمولاً یکی از مواردی نیست که افراد حین شروع یک برنامه آمادگی جسمانی روی آن متمرکز شوند. در حقیقت، بیشتر مواقع روی هم رفته یا در نظر گرفته نمی­شود یا بطور بسیار کمی استفاده می­شود. در حالیکه فوائد ورزش منظم قلبی- عروقی و تمرینات قدرتی به خوبی شناخته شده است، افراد کمی درک می­کنند که مفاصل منعطف و کشش منظم نیز برای سلامتی و فعالیت مطلوب ضروری است. اخیراً، بیشتر برنامه­های آمادگی و سلامتی کلی بدن مانند یوگا و پیلاتس که برخی از تمرینات انعطاف پذیری را در خود جای می­دهند، معروفیت رو به افزایشی دارند. در حالی که این برنامه­ها ممکن است انعطاف­پذیری اندام بدن فرد را بهبود دهند، تاکید آنها به طور ویژه هدف قرار دادند بهبود دامنه حرکتی تمامی مفاصل اصلی نیست. یوگا بر تعادل کلی اندام­ها، متعادل کردن قدرت تمامی گروه­های عضلانی، ایجاد تعادل بین ذهن و بدن و ترغیب اعتدال در همه چیز تاکید دارد. یوگا شامل حفظ حالات ایستا در حال تمرکز بر تنفس، احساسات بدنی و عواطف است. افزایش انعطاف­پذیری در این ورزش از نگهداری بدن در حالات مطلوب بدست می­آید. از طرف دیگر، پیلاتس یک برنامه تمرینی است که استفاده از ذهن جهت کنترل عضلات را ترغیب می­کند. این ورزش بر تقویت عضلات ساختاری که به حفظ تعادل بدن و ایجاد حمایت از ستون فقرات کمک می­کنند تاکید دارد. در تقابل با برنامه­های تمرینات مقاومتی سنتی که شامل چندین ست و تکرار یک تمرین واحد هستند، تمرینات پیلاتس بر تکرارهای کمتر از هر تمرین و انجام این حرکات با کنترل و شکل دقیق تاکید دارند. افزایش انعطاف پذیری در این تمرینات اساساً توسط حرکات بالستیک استفاده شده برای افزایش قدرت انجام می­شود.

    یک شخص چه مقدار زمان در روز را باید برای انجام تمرینات کششی در نظر بگیرد؟ .....

    قیمت فایل فقط 7,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : کتاب آناتومی حرکات کششی , حرکات کششی , کشش , PNF , کشش ایستا , کشش پویا , کشش داینامیک , کشش بالستیک , stretching , آناتومی , Anatomy





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :